busonryavrusu Seraymesut Benim de kasık ağrım bi türlü geçmiyor ya bu kadarı normal mı bilmiyorum 6+6 cidden endişe ediyorum artık
Seraymesut busonryavrusu biliyorum salı günü gidip sorcam ben sanırım fazla ayaktayım akşama kadar bı yemek yersem oturuyorum ondan mı bilmiyorum ama da salı günü gorcez de çok korkuyorum ya bende giderse