Seraymesut Adete göre 6+4 haftalık hamileyim ultrasonda görünmez dedi bakılmadi Sorum şu Adet sancısı gibi sancılar var birde kasıklarım çok agriyo sizdece bebek mi tutunuyor
cns5117 Seraymesut Benmde 6+4 kask ağrılarım hep vardı son 1 haftadır arada kayboluyor arada belirgnleşyor bende bazen tedirgn oluyorm ama normal oldgu söylendi başka bi belirtimde yok sizin varmı
sidibal Seraymesut benim de o dönemlerde sızlamalarım ağrılarım olmuştu normal bence dayanılmayacak kadar ağrı değil de hafif regli ağrısı gibi oluyor
penbe_karisi Rahim büyüdüğü için bu ağrılar olur ve ne alaka kese 5 haftada da görünür neden öyle dediler
Noyimommy Seraymesut ben regl olcam sanıyodum hep karnım ağrıyodu diş tedavim olduğu için bir gün geçmesine rağmen test yaptım pozitif çıktı hiç ihtimal vermiyodum karnım ağrıdığı için meğerse yerleşme ağrısıymış doktora sordum aşırı dayanılmıcak bi ağrı olmadığı sürece normal dedi 🥹
Noyimommy Seraymesut kanamanız aşırı şiddetli ağrınız olmadığı sürece korkmayın biliyorum her ağrı insanın yüreğini ağzına getiriyo ama içiniz rahat olsun 🌸