minnosbirkiz inşallah 🙏 benim bide göğus içim küçük ve çok yok emzirme de ayrı problem bizde doğduğunda emme sorunu yaşar da bide kg verirse kafayı yiyebilirim🙈 doğurmadan strese girmemeye mücadele ediyorum ama ana yüreği işte herşeyi önceden düşünüp kendimize dert ediyoruz