Bebis25 ozaman minyon bi bebek olacaktır, hiç canınızı sıkmayın, doğunca o kadar hızlı kilo alıyorlar ki, zaten doktorlar da bebek doğunca ilk 6 ayı önemsiyor, ondan sonra bebeğin genetiği bu şekilde diyorlar, benim bebeğim ilk 3.400 doğdu, 1 aylık olduğunda 4.600e çıkmıştı kilosu, ondan sonra 2. ayına girdiğinde kilo alması aşırı yavaşladı anlam veremedik, annemlere kalsa nazar değdi diyorlar hep, kilosunu söylemiş bulunuyordum insanlara 😂 geçen ayda bi hasta oldu tam 1 buçuk kilo verdi, o yüzden kiloyu önemsemeyin, alınır verilir dert değil, sağlığı yerinde olsun, hali, keyfi, neşesi tam olsun yeterli 🥰