mvlgnlr ilk haftalarda cok belirti olmaz zaten ama betayı görmen gerek yani bi kere kan veriyoruz sonuçtan iki gün sonra yine veriyoruz bakıyoruz artış olmuş mu iki katına çıkması beklenir çıktıysa sağlıklı ilerliyor diyebiliriz ona göre de gidersin doktora ama erken haftalarda çık bisey görünmüyor kanama vs yoksa tehlikeli bi durum vs biraz bekler öyle gidersin daha iyi olur gittiğinde keseyi bebeği görür hatta belki kalbini bile duyarsın