Handrella merhaba benim de ikili test sonucum 1/54 cıktı. Siz sadi konukta ve özelde yaptırdgınızı yazmıssınız. Bende sadi konuka randevu aldım tıbbi genetik bölümüne. Direkt bu sonucla giidnce test yapılıyor mu?
Bir de özelde ve sadi konukta yaptırdgınız arasında bir fark cıktı mı?
Şimdiden teşekkürler cevaplarınız için