Kızlar 24+2 yim delirecem. Bebeğimim hareletini vajinaya yakın hissediyorum buraya da yazmıştım yaşayanlar var. Ama hareketini orada hissettiğimde sadece kıpırtı gibi hissediyorum küçük hareket şeklinde hissediyorum. Özellikle oturduğumda orada hissediyorum. Artık korkmaya başladım bu acaba bebeğin hareketi değil mi çünkü çok güçlü değil seğirme gibi 😢 öyle olduğundan beri eskisi kadar güçlü hareketini de hissetmiyorum çok korkuyorum