derryaaneva üslup açısından çok sert söylemiş ama şu konuda haklı ki burda tahminler ileri haftalarda şekillenen keseye nuba vs göre tahmin ediliyor. 5 haftalık küçük noktaya tahmin istemek yanlış. Hissiyat sormak ayrı ama tahmin isteniyorsa beklemek gerekiyor. Hepimiz o hevesleri yaşadık yani ama biraz komik geliyor bu kadar erken haftaya tahmin istemek.