gizemfurkan Kızlar 20 haftalık hamileyim güzel beğendiğiniz kız isim önerisinde bulunursanız çok sevinirim 🌸
namkol1 gizemfurkan ilk kızımın adı ahsen Sena İkinciye hamileyim şevval yada hilal koyacağız seçeneği ikiye düşürdük biz şükür 😂 Son zamanlarda çok hoşuma giden isimler var parla, Serra, beliz, Meryem, beren, zühre, ela, Umay
senayseven gizemfurkan Allah nasip eder kızım olursa Alara Almila Eliz Amine Arasında kalırım bu isimleri beğeniyorum
kizmizimavi senayseven benim kızımın adı Almila 😍😍 eğer bu gebeligim de kızsa ismini Alara koyacağız 🌸🌸
1devaannesi Kızımın ismi deva eger bir gun yine kizim olursa Adi Gökçe Umay olurdu ,ablası da yağmur deva
28nisan gizemfurkan biz Hafsa koyacağız kızımıza anlamını çok beğenmiştik tam kızımı anlatacağını düşündüm. Ama meva isminide düşünmüştük :)
kubos_ gizemfurkan kızım olsa Miray koymayı düşünüyordk ama oğlum olacak 😁Gökçe ismi de hoşuma gidiyor
gizemfurkan kubos_ oğlum rüyasında Miray ismini görmüş ve şu an kardeşini Miray diye seviyor ve sadece 4,5 yaşında ama benim nedense içime sinmedi hiç ama oğlumu da kırmak istemiyorum