sevimlipandahii Rabbime bırak o geciktiriyorsa guzellestiriyo emin ol hemde çok fazla guzellestiriyo aslında böyle yaparak bizi siniyor ben çok ağladım TV de bebekleri atiyolar diye hala daha çok sınırlı ofkeliyim açıkçası onlar ana oluyo neden isteyen olmuyor diye bazen isyan ediyo gibi oluyorum