LadyX çok teşekkür ederim canım 🥲 hayır normal odada şuan çok şükür ki az da olsa erken farkettik. Biraz konuşmasında bozukluk ve algıda azalma var bide sol kolunu kullanamıyor maalesef ama iyi olacak inşallah kendimi öyle avutuyorum 🥲 Pazartesi günü anjiyo olacak inşallah 🥲 bir de 3 aylık bebeğim var sanırım benim stresimi hissediyor babam hastaneye yattığı günden beri hep huzursuz ağlıyor ona da çok üzülüyorum 🥺