daisy__ ikiprensesannesi___ gülüm üstündeki gerginliği ben bile atlatamadım bebe 5 30 da uyudu eşimde gelmiş sabah sabah kahvaltı diye başıma dikildi adama sataştım kaçta uyudum ben dışardan al ye diye😅😅garibim de masum masum kaçta uyudun biliyorum o yüzden kalk kahvaltı hazır vitamin saatlerin geçmesin diyor ona da ayrı bi üzüldüm 🥲🥲
ikiprensesannesi___ O değilde bu postun öneri başlığı ile alakasını bana biri anlatabilir mi gerçekten merak ettim 🤣dalga mı geçiyorsunuz sıkılıyormusunuz ne bu
daisy__ ikiprensesannesi___ kız dur uyku sersemenie yazamamışım gecegece canımız sıkılmadı dicektim 😅😅