daisy__ ikiprensesannesi___ millete mantıklı yorum yapmaya çalışırken elim ağrıdı normal şartlarda aşırı sinirli gergin biriyim sövüp sayıp siliyorum insanca yazmaya çalışıyorum ama bi yerde sabrımın taşıp ban yiyeceğim günü de bekliyorum 😅😅
ikiprensesannesi___ daisy__ lütfen bizi bu kadar akıllının arasında bırakma 😅🤣he kız hem yorum isteyip hem yorum yapma hakkın yok diyen çiçeklere ne demeli peki 🤣🤣😎
Nisven ikiprensesannesi___ bunu okuyunca ne güldüm parantez içinde olumlu beni haklı bulacak yorumlar yazılmalı diye eklenir yakında 😂
daisy__ ikiprensesannesi___ bacım dokunmayın sakattır diye bi laf var gündüz vakti diğer yerde post açtım yamaç yanına uyumlu isim diye man kafalı angaval gelmiş nodon oko osom tok osom koysono ya özürlü tek isim koysam zaten uyumlu isim diye post açmam o kadarına benim beynim yetmiyor tek isim koymaya
ikiprensesannesi___ Nisven ah o çiçekler yok mu o çiçekler hem kemalim yapmaz kafasında hem fikir isteyip kendi düşünceni yazınca da kim sana bu hakkı verdi diye söylenmeleri yok mu yazsınlar isabet olur valla öyleleri ile uğraşmaya değmez
Nisven ikiprensesannesi___ ben yazmıyorum genelde uğraşamam madem haklısın ne soruyorsun millete cevapta tatmin etmiyor ne olsun isteniyor anlamadım 😂
ikiprensesannesi___ daisy__ 🤣🤣🤣hey Allah’ım ya neyi nasıl yapacağımıza da artık kendimiz değil onlara sormamız lazım 😅
daisy__ ikiprensesannesi___ bi yumurcak da başımda ne derdi varsa 3 gündür akşam 10 uyur 12 de uyanıyo sabah ezanına kadsr nöbet tutuyoruz düzelecez inşallah
daisy__ ikiprensesannesi___ kız bişeyi yok 3 gündür gündüz uyuyamıyor oturdugum yerde alt yapı adı sltında kazı yapıyorlar makina sesi bi tarafta yeni yapılan bina sesi rahatsiz etti
daisy__ Baklavaseverim bacım benimki normalde uyurdu düzeni vardı internet çekecez diye suyu patlattılar suyu düzelcem diye elektrik direğini yıktılar mahalle de iç savaş çıktı😅😅