um01 bir kere vurmamışsınız ki anlık sinirle olmuş yapacak bir şey yok diyelim. Yemek iş güç derken yorulmuşsunuz uykusuz kalmışsınız falan diye kendinizi avutuyorsunuz. Madem bunlar sizi çocuğunuza şiddet uygulayacak kadar ağır bir sorumluluk olarak geliyor o halde bir süre evi temizlemeyin, yemek yapmayın dışarıdan yiyin. Eşiniz yok mu o yapsın? Benim çocuğumun 2 yaş sendromu tutunca evi temizlemekle falan uğraşıp asla kendimi bunaltmam çocuğumdan kıymetli mi sanki? Kalkar eşim yardım eder o yapar çünkü ne kadar yorulduğumu bunaldığımı bilir. Keza eşim böyle bir insan olmasaydı da çocuğuma tokat atacağıma kalkar bana yardımı faydası olmayan eşime atardım o tokatı 2 yaşındaki evladıma neden vurayım önce çocuğum sonrası sonra. Ama herkes gücü yettiğine işte. Sizin de gücünüz o masuma yetmiş belli ki. Yorumum sert olabilir ama 2 yaşındaki çocuğun canını acıttığınız kadar canınızı acıtmaz merak etmeyin. Belki bir kendinize gelirsiniz. Kızınızı tokatlayınca kızınız uyudu mu bari? Yapmayın bir daha lütfen asla böyle şeyler.