laytek06 alıp yerden yere çarpsa zaten bu çocuğun devlet korumasına alınmasını gerektiren ciddi bir suç. Aynı zamanda ruh hastalığı ve kötülük. Kaynanaya, kocaya ya da başka birine at madem iki tokat. Yer mi? Elaleme duyduğun saygıyı ve hışgörüyü çocuğuna duymuyorsan ben bunu derim. Ve evet kendinden güçsüze güç uyguluyorsan da acizsin, kötüsün. Bu bir gerçek. Çocuk dediğin insanı zorlar. Bazen delirtecek hale getirir. Ömründe üç beş kere çocuk gördüysen bunu bilirsin. Ve o sabrın yoksa yapmazsın bu kadar basit