anne17 elf_36 şehir hastanesinde ücret olmuyor sanırım hiç bilmiyorum ama ben ramdevu almak istediğimde alamıyorum kadın doğum doktoru sistemden yönlendirmesi gerekiyormuş siz nasıl randevu aldınız esra hanıma mı aldınız acaba?
anne17 Bebeek_12 randevu nasıl alacağız pekiii kadın doğum doktoru yönlendirmesi gerekiyormuş sanırım yardımcı olur musunuzzz
gulsvrn nisanhaziran sorularının arasında başka bir bilgi verdim kendisine kan tahlili yaptırmıştım dedim o da kızar bir tonda kendi sorusunu yeniledi sert çıktı ama sonrasında ultrasonda bana herşeyi gösterdi normalde ultrasın cihazında bebeği göstermiyor diğer doktorlar uzunca konuştu ve herşeyi açıklaması hoşuma gitti
Bebeek_12 anne17 evet doktorunuzun kayıt açması lazım sonra hergün saat tam 10da 182yi arayın o şekilde randevu kolay alabilirsiniz
defneomer anne17 anne17 esra dıye bı doktor bıtane perınotolojı doktoru var zaten ucretsız rahat olun
NurcanGltkn Selamla3 herkese bu hastanede memnunnkaldgnz doktorlari isim soyisim seklinde soylermsnz ona gore randevu almk istiyorum mesela deniz hoca demişsiniz deniz taş Şentürk mü merve hoca demişsiniz merve karakaya mı💐
Bebeek_12 happymomis canım ben bugün gittim doktora sordum 4.sezaryeni yapıyo mu diye bu hastanede yapmıyorum dedi zaten ocak ayındada bu hastanede olmucak artık