Ben bütün doktorlara gittim muayene kısmında en çok deniz hocayı sevdim merve hocada iyidi sedef hocada biraz kızıyor ama çok bilgi veriyor ve ultrasonda bana herşey çok açık gösterdi doğumhane katına serum almaya çıktım oradaki ebe ve hemşireler çok kibar ve iyilerdi doğumu olan bir kadına 5dk bir gelip bakıyorlardı çok ilgilirdi ben daha doğurmadım ama umarım o ekibe denk gelirim benim görüşlerim iyi yönde oldu hep