ikiprensannesii_ ben sancılarımın kaç çıktığını bilmiyorum valla nstden sonra doktor sınıfı geçtin gidebilirsin diye kağıtta vermedikleri için hiç görmedim, sen nasıl ayırt edemedin ağrıyı normal ağrı gibimiydi çok geçmiş olsun sağlıklıca kucağına al inşallah bebeğini 🌸🤲🏻