ikiprensannesii_ Kizlar ikindiden beri midem ağrıyor saniyodum ama demin dokundum karnımın orta kısmı ağrıyor. Yani midem değil acaba sancimi bide belim ağrıyor biraz sanki adet sancısı
Cat98 ikiprensannesii_ bende bunu ayırt edemicem diye düşünüyorum da geçen gün bana da olmuştu hatta dedim kesin doğurucam ama yok normal ağrıymış bu aralar çok olacakmış gaz çıkarımxa yâda tuvalte çıkabilince hareket edince falan biraz rahatlıyorsa normal ağrıymış doğum sancısı olsa herhangi bi şekilde anlıkta olsa rahatlama olmazmış ve mutlaka ayırt edebilirmişiz bana öyle demişlerdi 😁
asya8melek ikiprensannesii_ bende iki gebeliğimde de bu haftalarda sürekli böyleydi bebek hızla büyüyor ondan demişti doktor ama sen istersen yine de en kısa zamanda bir kontrole git
ikiprensannesii_ yorgunannis bugün saat 2 den beri hiç durmadan devam ediyor alt kısımları ağrıyor bende o kadar sert ki saniyodum midem ağrıyor şuan belim inanılmaz ağrıyor
yorgunannis ikiprensannesii_ benimki ara ara sertleşiyor eli ayağı alttan çıkacak gibi oluyor bazen öyle sancılanıyorum yani bel kaburga ağrısı zaten var az kalmış. Gel gün sayalım hangimiz önce doğuracak acaba ay dur hatta takipleşelim😂
ikiprensannesii_ asya8melek dün geldim hastaneden ama bugün böle doktor sancın gelirse bekleme sakın ameliyatlisin dedi
asya8melek ikiprensannesii_ Hıı anladım canım durumun farklı olabilir bence riske atma bir git sen acile de olsa için rahat etsin
ikiprensannesii_ yorgunannis ben sezeryn oldum maalesef erken geldi ama şimdi başka hastaneye sevk ettiler bebeğimi cok kotuyum şuan
asya8melek ikiprensannesii_ düzelir canım Allah büyüktür ikiprensannesii_ bebeğin en kısa zamanda yanına gelir inşallah canım üzme kendini yoluna girer her şey
ikiprensannesii_ Cat98 valah benimde çok garip agrilardi sancım 75 çıkmıştı ben mide agrisirdr diye 9 saat çektim hatta meğerse başka simdi bebeğimi benden kopartıp başka ile göndericekler
Cat98 ikiprensannesii_ ben sancılarımın kaç çıktığını bilmiyorum valla nstden sonra doktor sınıfı geçtin gidebilirsin diye kağıtta vermedikleri için hiç görmedim, sen nasıl ayırt edemedin ağrıyı normal ağrı gibimiydi çok geçmiş olsun sağlıklıca kucağına al inşallah bebeğini 🌸🤲🏻