akkoyun21 kartanesi___ 😂😂 çokta salmayalım tedbiri elden bırakmamak lazım arada kaçamak yeterli 😊 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻
Fatma_furkan1996 bkuzu00 ahh inanır mısın bu hamilelğim de doritos peynirli istiyor canım ama gerçekten canım çekiyor bak şuan yazarken bile ahh olsa keşke diyorum 😂boykot olmasına rağmen aldım bir kaç kere
Fatma_furkan1996 kartanesi___ 2 hamileliğimde de cipsten vazgeçemedim tek kötü yönüm bu diğerlerini tüketmiyorum zaten hergün tüketmemeye dikkat et birşey olmaz Allahın izniyle canım
Havin49_ kartanesi___ ben ilk oğlumda çok yiyip içtim hiç dikkat etmedim bunda da gözümü bırakmıyorum ama aşırırya kaçmıyorum
aprilbaby kartanesi___ normalde de cips kola tüketmeyen biriyim o yüzden hiç istemedi canım ama sucuk yiyorum arada kızım çok seviyor kahvaltı da bende biraz yiyorum iyi pişirip
Fyzytt kartanesi___ ben de hamileliğimde tükettim maalesef hatta hamilelik öncesi daha az tüketiyordum bunları hamileyken dur diyemedim kendime ekstra yedim açıkcası🥹
Havin49_ kartanesi___ oğlumda afedersin bokunu çıkarıyordum sabaha kadar pasta yemek mi desem çikolata yemek kahvaltı meyve sabaha kadar 14 kg aldım şuan çok dikkart ediyorum gözümü bırakmıylem ama dozunda 6 aylık gebeyim 1 kg aldım sadece
kartanesi___ Havin49_ benim de 27+3 oldu 8 kilo almışım nasıl sence ya bana çok gibi geliyor çünkü zaten 65 kiloyla hamile kalmıştım:(
42havvanur kartanesi___ sabah gozumu cikolatayla aciyorum gece gozumu cikolatayla kapatiyorum 😁😁 esim bas edemedi didonun xl olan cikolatasindan doldurdu eve bide kavanoz cikolata 😁😁
irmairma kartanesi___ ben de çok canım istedi 2-3 kere dışarıdan hamburger yedim valla bilindik yerden 🤷🏻♀️