senaakck Kızlar mayıs haziran anneleriiii, ilk gebeliğim birbirimize destek olalım. Kaç haftalık hamilesinizz 🌸
songulattepe senaakck Benimde ilk gebeliğim 13+4 🥰 Fetal dna testi ile 12. Haftamda bebeğimin cinsiyetinin kız olduğu öğrendik🌸 Şuana kadar çok şükür çok bunaltım olmadı. Umarım hepimizinki rahat huzurlu geçer💫
kusmm nyra normal doğum mu sezeryan mı oldun seda? Bide yaşları kaç. Araları çok yok biraz korkuyorum?
senaakck busu1 bulantım yeni geçtii uyandığım zaman bel ağrısı oluyor onun dışında iyiyim 🌸 hangi doktora gidiyorsunuz 🥰
sevilaycantez busu1 16. Haftadayım bel ağrıları ufaktan başladı bulantılar geçmedi hala ilaç kullanıyorum. İlacı hiç bırakmak istemiyorum bir sıkıntı olur mu acaba ?
busu1 Burck Bende 2 gündür başladı yatmaktan mı artık yoksa bebisten mı biraz uyusuk oldum çünkü işleri halledip hemen yatıyorum hiç halim olmuyor 🤣
busu1 senaakck Bulantılarınız geçmesine cokkk sevindim ben hiç yaşamadım çok şükür mide yanması başladi şimdiler de istahiniz yerine geldi umarım 🌸
busu1 elrahe08 Evet 20 Ağustos 🌸 Cinsiyeti ne zaman öğrendiniz? Bana ne zaman gitsem erken diyor doktor
elrahe08 busu1 12+5 usg de 13 haftalık çıktı doktorum öne tahminim kız dedi sonra iyicene baktıktan sonra % 99 kız dedi doktoruma güveniyorum emin olmadan söylemez