Baklavaseverim 4. Aydan sonra verdim ben eğitimi. Bebeğin beşiğin yanına oturuyorsunuz kucaginizdayken uyku saatimiz geldi şimdi uyucaz gece oldu gibi sakin yumuşak bir ses tonuyla konuşuyorsunuz. (Oda loş isikli sakin sessiz bir oda olsun) bebeği yatağa koyuyorsunuz sırtını sivazlayabilirsiniz poposina pat pat yapabilirsiniz temas kuruyorsunuz onunla. Ağladığı zaman kucağınıza alipr sarılıp sakinlestiriyirsunuz. Kucakta sallamak pispis yapmak yok ama sakinlesip sustuktan sonra tekrar yapıyorsunuz. İlk 2 gün bu şekilde uyuyana kadar devam ediyorsunuz belki 10 kere yatır kaldır yapacaksınız belki de 20 kere sabır çok önemli ( ben ilk gün 20 kez yapmıştım ) daha sonrasında yine yanına oturyorsunuz ama bu defa pat pat veya sırtını sivazlama olayını azaltiyorsunuz ( amaç teması kesmek) uyuyana kadar yanında sessizce oturuyorsunuz. Gulmuyorsunuz aglamadigi müddetçe konusmuyorsunuz. Alışmaya başladıktan sonra hergun biraz biraz sandalyenizi beşikten uzaklastiriyorsunuz. Ve tahmini 2 hafta sonra artık yatağına biraktiginiz an uykuya geçip uyumaya başlayacak sizde güvenle odadan cikabilceksiniz. Ben bu şekilde eğitim verdim 4 aylıkken. Şuna 4.5 yaşında hala yatağına koyarim. Ben su içip gelene kadar uyur 🧿🧿