aysuemre senaakck 6 haziran tahmini doğum 🥹😍 yarin itibariyle 13 haftalık oluyoruz ❤️ sağlıkla gelsinler 🤲🏻🥰
mercimegin_annesiii aybike2212 aynıyız benimde ikinci 2 Haziran demişti doktor sezeryan olacam ama cinsiyet kız olunca tarih öne gelir mi bilemedim ☺️
aybike2212 mercimegin_annesiii cinsiyeti erken öğrenmişsiniz ne güzel kızla erkekl alakası olduğunu düşünmüyorum sezeryan olunca ister istemez öne geliyor tarih
mercimegin_annesiii Melike3506 evet belli kız bizim ☺️ hayırlı evlat olsun inş sizinde gönlünüzdeki olsun
mercimegin_annesiii aybike2212 belli değildi daha 6. Haftada doktor 2 haziranda alırım demişti bilmiyorum evet geçen hafta tahminde bulundu kız diye aynı gün fetal verdim cumartesi netleşti kız olduğu ☺️
elif20261 9+4 3 Temmuz demişti bana ilk muayenede ama 40 a göre hesaplıyor büyük ihtimalle haziran sonunda olur. İlk bebiş benim de. Sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🥹