buse76 senaakck 8+2 den selam temmuz başı görünüyor ama uygulama 40 hafta üzerinden hesaplıyor bence haziran sonu plur gibi Allah’ın izniyle
momyflow senaakck 10+1 🥲 16 haziran muhtemel doğum tarihim ama çoooook zor geçiyor bulantılarla yataktan kalkamıyorum ne zaman geçecekkk 😓😓😓😓
aybike2212 senaakck merhaba bende 12+3 ile burdayım 5 Haziran görünüyor aşırı bulantı koku hassasiyeti ile devam ediyoruz ikinci gebeliğim yarışmaya izmirden katılıyorum 😂
senaakck momyflow Off evet bende 12ye giricem az kaldı azaldı bende çok şükür . Hangi hastaneye gidiyorsunnn
momyflow senaakck medipol Bahçelievler hastanesine gidiyorum senn nereye gidiyorsun , ikinci hamileliğim bide ama unutmuşum süreçleri
momyflow senaakck aa ona ilk doğumumda bi gece acilen kanamam olduğunda gitmiştim çok tatlı bi doktor hatta cinsiyetimi o gün o söylemişti 😂
momyflow senaakck ikili testte yada fetal dna’da belli olur dedi 12.haftada ama ikili testi nerde yaptırıcam bilmiyorum çok pahalı medipolde
mercimegin_annesiii aybike2212 aynıyız benimde ikinci 2 Haziran demişti doktor sezeryan olacam ama cinsiyet kız olunca tarih öne gelir mi bilemedim ☺️
svdaaydnn 9+2 Haziran sonu gibi olur sezeryan olacak inşallah 3.dogumum ama heyecanlıyım henüz kimseye söylemedik eşimle çocuklara bile zaman geçtikçe de söylemekte zorlaşıyor 🤣