nurhanimmm01 ben dördüncü gebeliğimde kullandım daha önce üç düşük yaptığım için dördüncüye sevinememiştik bile bende fitil olarak sabah akşam ikişer tane kullandım ve günde iki kez de iğnesini kullandım başka ilaçlar da kullanıyordum üç ay kullandım sonra risk azaldı be şu an 35+1deyim hiç stres yapma özellikle iğnesi çok iyi gerçekten hormon iğnesi benim beta sağlıksız ilerliyordu kan değerimi bile düzeltti