Canım benim dediğim gibi açıklık gördüyse sana uzun süreli istirahat verir, bol bol yat sakın ev işi yapma çok zorda kalmadıkça yürüme ayağı kalkma. İlaçları günlük ve vakitli al. Bende de aynısı vardı ben 14.haftada olduğum için dikiş attırdım mecbur . Senin haftalarda bazen mümkün olmuyor. İlişkiyi falan da biraz rafa kaldırın. Kabız olmamaya dikkat et
Allah sağlıkla bebeğinin gününde gelmesini nasip etsin inşallah