merve02312 bende 16 haftalikken kaybettim öleli iki hafta olmuş farketmemisim 1 buçuk güne yakın sürdu doğum yapar gibi oldu belki biraz büyüktu ondan olabilir Altan ve ağızdan ilaç verdiler baya sancı çektim doğurduktan sonra kürtaj oldum yani çocuk düşüne kdr çok ağrı çektim sonra rahatladım kürtajdan sonrada çok ağrım olmadı iki üç güne toplanmıştım bence ilaçla düşür ağrın olur ama düşükten sonra geçiyor 😔 Allah yardımcın olsun