beautymom İlk gebeliğimde bebeğin kalp atışı durmuş, üzerinden neredeyse 3 hafta geçmiş ama benim haberim bile olmadı, hiç ağrı, kanama yaşamadım. Kontrol günü gördük biz 15. haftadaydık. İlaç verip düşürdüler hastaneye yattım 1 gece bazen düşmüyor ve 1 ay fark edilmezse anne de bebek de kaybedilebiliyor. 😔