durumrve oğlum uyumlu bir çocuk. Sadece evde değil tüm ailede tek çocuktu yakın zamana kadar. Evde kural tanımaz pek ama dışarıda okulda her kurala uyar. Asla taşkınlık yapmaz. Bebekliginden beri asla kavga dövüş sevmez. Sadece fazla hareketlidir ama kimseye zararı olmaz. Maşallah sıkıntı yaşamadık tek olmasıyla alakalı. Bence bu biraz mizaçla, biraz da ailenin tutumuyla alakalı bence. Tek de mutluydu ama biz hep kardeşi olmadığı icin ilerde yalnız kalacak diye düşünüyorduk bi yandan.