durumrve oğlum hiç bir zaman istemedi. Ben aslında yıllardır istiyordum ama şartlar hiç uygun olmadı. Eşim istiyor gibiydi son zamanlarda. Ben de istiyorsan daha geç olmadan konuşalım dedim ama gözüm korkuyordu bebeğin büyüyüp kendini idare etmesi 10 sene surecek diye. Eşim neden geç olsun biraz daha vakti var falan dedi. O arada tamamen plansız olarak hamile kalmışım. Hepimize sürpriz oldu. Oğlum baya ağladı falan ilk başta ama yavaş yavaş alıştı.