Vera Kızlar ya bu zamana kadar kişisel temizliğimi hep jilet ile yapıyordum ama göbeğim büyükçe acayip zorlanıyorum 35 haftalığım haftaya yanı 36 da ağdaya gitmeyi düşünüyorum bazıları erken diyor ama hazırlıksız yakalanmak istemiyorum sizde en uygun hafta hangisi ?
Hbsanneoluyo Vera valla 37 de ağda yaptım Bi de son haftalar sanki daha hızlı uzuyo 39da Bi daha yaptım 40+5günlük oldum pazartesi doğum olacak Bi dahada yapmıcam🤷♀️
Ilknur1995 Vera ben de hep jilet yaptım şimdiye kadar ama napıcam adaya gidemiyorum canım yanar diye fikiri olan varmı ne yapsam
Caglaaa Vera 37 de yaptırdım sonra 40 da doktora gidiyorum diye evde kendim almıştım hazır ağda bezleriyle aynayla zaten ertesi günde doğurdum
Hayale Vera canım ben ağdaya korkuyorum hamilelikde onun için her banyo yapdiğimda temizleniyorum son aydayim ne olucagi belli olmaz zorlada olsa temizliyorum🙄
Bucuruk85 Hbsanneoluyo yalnız çatı muayenesine girmiyomusunuz benimde çok uzamadı tek tük gecen doktor çatıya aldı çok utandım bu arada 33 haftalığım
Vera Ilknur1995 bende gitmedim canım 1 kere haricğnde ama gitmek istiyorum çünkü artık kesiyorum her yerimi ve cok hızlı uzuyor ya
Levmel Ilknur1995 bende şuan jilet yapıyorum 19+4üm ama doğuma yakin bence37 çok iyi bi hafta ozaman ağda yaptiricam nolur nolmaz diye çok ideal
Gulayse0233 Bucuruk85 çatı muayenesine erken almış sanki nst de şansın mi çıktı ya da vajina da ağrın falan mı vardı canim
Vera Caglaaa bende 36 da yaptırıp çıktıkça almayı planlıyorum erken felan gelir öyle yakalanırım diye çok korkuyorum ya
Yurdanur Vera ben sizin yerinizde olsam 36 da giderdim bi de 38 39 gibi giderdim ne olacağı belli olmaz 36 dada doğuran var 42 de de benimkisi fikir sadece 1 kere gidiyim diyorsanız 37 38 gibi gidin derim
Vera Yurdanur 36 da gidip çıktıkta almayı planlıyorum canım bende 38 den önce Doğum yapan çok var öyle bir durumda çok utanırım ya hazırlıklısız yakalanırsam
Hbsanneoluyo Vera mecbur yapıcaktın canım bebeğin heran ne zaman geleceği belli değil heran hazır olmalısın artık
Gmzcngi Vera canım sen her ihtimale karsı cok geciktirmeden git ben 35 te yaptırdım 37+5 icin randevu almıstım kuaförümden sıpa temizlenmemi bekleyemedi 1 gün önce geldi🤭
Vera Gmzcngi evet ya ben hep sanıyorum 40 ı bekleyecek ama doktorun yanındaki hemşire 37 den sonda açılma vs var mı diye çatı muayenesi dışında ara ara bakabilir dedi öyle yakalanırsam çok utanırım🙈🙈
SerSel Vera Ben bugün gittim canım 36+4 üm..Ne olur ne olmaz artık çıkarsada kendim hallederim çıkanları zaten tek tük çıkar
Vera SerSel bende carsamba günü tam 36+4 oluyorum sonrasında çıkanları jiletle hallederim çok büyümeden hazırlıksız yakalanmaktan iyidir 🙈😬
Gmzcngi Vera benim Allahtan cok cıkmamıstı yoksa bende coo utanırdım hamilelikte herkezee cok cıkarmıs bende tam tersi körelmişti kıllarım🙈 ayy sen yinede hep temiz olmaya bak ben beklediğim icin pişmanım😢🤭
Bucuruk85 Gulayse0233 bebekde topaklanma hisediyodum canım bi kere baktı ondan sonra her gidişimde bakmaya başladı şikayetim geçtiği halde
Vera Gulayse0233 daha yapmadı canım çatı muayanesi 37 haftada yapıcam dedi bende 36 da gideyim diyorum ağdya