ebrutprkk Herkese selam.17+4teyiz biz çok şükür her şey yolunda. Sizin hamileliğiniz nasıl geçiyor bu dönemlerde biraz sohbet edelim.
gizarden ebrutprkk ben de 17 yim ilkinde 19 da hissetmiştim şimdi hissetmiyorum ya bi de erken hissedilit diyorlardı
maco61 ebrutprkk bende aynı 17+4 deyim çok güzel ağrım oluyo başım çok ağrıyo başka sıkıntım yok iştahım açık maşallah hiç Miğdem bulanmadı🤲 Ama cinyeti Henüz öğrenemedim çok merak ediyorum
ebrutprkk Aslanaslan ikinci gebelikte daha çabuk hissediliyor sanırım hareket. Yorulunca ara ara benimde bel ağrısı oluyor
Sevgiiss ebrutprkk ben ilkinde bu haftada az az hissediyordum bunda da bir gün pıt ediyor 4 5 gün hareketsiz henüz . Erken sanırım ama 😄
Aslanaslan ebrutprkk kesinlikle öyle erken hissediliyo bide ben çok zayıfım bariz hissediyorum elimi koyunca bile
ddrys İkinci gebelik aşırı bel kasık kemik agrıkarım var halim yok 18 haftalık oldum dün cinsiyetimi ögrendm erkek💙
ddrys Suheda1 bende 18 haftalıgım canm cinsiyet erkek senin doğum hangı aya denk geliyor benim 25 nisan görünüyor
ebrutprkk Sevgiiss ben hiç hissetmedim henüz. 17+5 olduk ama henüz hiçbir şey yok. Ne zaman hissedeceğimi bende merak ediyorum. Siz hissetmişsiniz ne güzel 🥰💖
ebrutprkk Sevgiiss tabii ki ama daha çok küçükler ve doktorlar da çok normal olduğunu söylüyorlar. O yüzden hiç telaş yapmayın o içeride gayet iyi merak etmeyin 🥰