sgkpnrhavva eed21 evet zaten gösterdi bana da kalp kapakçıkları uzulları böbrek burun delikleri dudağını falan yani gördüm hepsini biraz hızlı oldu sadece 🥲
ozlemyilmaz60 Canım ben iki gebeliğe de iki defa girdim asla 40 45 dakika sürmedi en fazla 20 dakika belki sürmüştür o kadar sürmüyor yani
sgkpnrhavva ozlemyilmaz60 anladım demek biraz bebeğin pozisyonu da önemli saklamadı benim bebiş her şeyi gösterdi hemencik 😀
Deletedmom_297 sgkpnrhavva evet benim doktorum çok ilgiliydi herşeyi görmem lazım ama bebek pozisyon uygun değil dedi yürüyüş yaptırdı yemek yedirdi falan
cglctl sgkpnrhavva merhaba bende dün gittim devlete taş çatlasın 5 dk sürdü sadece herşey yolunda dedi bence sizinki yine iyi bugün tekrar gidip alan açtırdım şehir hastanesinden inşallah peritonolojiden randevu bulabilirim
rege0119 sgkpnrhavva ben 3yıl önce ilk çocuğumda baktırdığımda yaklaşık 1.5 saat sürmüştü hatta bebek dönmüyor net göremediği şeyler vardı portakal suyu iç yemek ye yarım saat sınra yine gel dedi bi 40 dakika da öyle incelemişti . 15-20 dk bana göre çok kısa bir süre.
Fuunndaaa deletedmom43191 ben tıp fakültesinde ücretli yaptırdım 1.5 saat sürdü tek tek parmaklarına kadar sayıyorlar herşeye detaylı bakanlarsa 15 10 dakikada bitmesi mümkün değil
Fuunndaaa deletedmom43191 devlet Hastanesi’nde de gittim 15 dakika sürdü raporunda kalple ilgili kısımları görüntü alınamadı diye yazmış hep doktor uğraşıpta baksalar alabilirlerdi hemen içeriden çıkartıyorlar diğer tıp fakültesindeki doktor 6 sayfa rapor düzenlemiş bir ayağını göremedi tekrar tekrar bakmak için uğraştı
moonmom1 Merhaba, ben de dün yaptırdım. Yarım saat civarı sürdü ama bunun belki 15 dakikasını bebegin yüzünü görmek için harcadık diyebilirim. Diğer her şey için 15 dk yeterli oldu.