Çok erken ama gebelik sekerinin çıkması galiba seninki kronikmis oncedende varmış yoksa bu haftalarda çıkmaz diye biliyorum benimde tansiyonum var ama önceden beri inatçı bi tansiyon hep 120/90 falan gebelikte düşmesi gerekirdi ama düşmedi bazen 130/90 da oluyor normal birine göre normal tansiyon ama hamileye herşey anormal Allah kurtarsın hayırlısıyla diyelim