Srfblt nergisorange merhaba ben normal bir şekilde yattım popo altı yastık filan kullanmadım yatarken sadece yemek yemek için kalktığımda sandalyeye ortası boş olan yastıklarda var ya onlarla oturdum direkt oraya oturup da baskı yapmasın diye ama tamamen kendi düşüncem olarak yaptım bir faydası oldu mu bilmiyorum doktor önerisi filan değildi. Yatış şeklim hep sol tarafıma yattım ağrıdığında biraz sağ ve biraz da düz olaraktı. Evin içinde hiç kalkıp yürümedim benim çok riskliydi hem kısalma hemde oldukça açılmam vardı çünkü işlemden önce sadece tuvalet /banyo ve yemek yemek için kalktım. Doktor kontrollerine giderken arabada yattım hastanede de ayakta durmadım hiç hep tekerlekli sandalye kullandım
nergisorange nergisorange Srfblt enfeksiyonn riski için peki yaptığınız bir şey oldu mu haftalık crp idrar takibi gibi ?
Srfblt nergisorange yok hayır sadece çamaşırımı sık değiştirdim, başka yerlerde tuvalet kullanmadım. Fitil kullanırken hep eldivenle yaptım. Ayda bir gittiğimde de idrar tahlili bakıldı, arada çok az enfeksiyon oldu idrar yollarında ama ilaçla geçti hemen.