lleylaa45 Çok benzer ben de azıcık kaçırsam öyle oluyor ama insüline başlamaya siz karar vermiyorsunuz dahiliyeye mutlaka görünün son 7-10 günlük sabah-öğle-akşam açlık ve tokluk değerlerini yazdığınız kâğıdınız olsun yanınızda doktor gerekli görürse dozuyla birlikte sizi bilgilendirir ve diyabet hemşiresine yönlendirir. Insülin asla size veya bebeğe zararı olan bir şey değil aksine vücudunuzda hali hazırda üretilen fakat vitamin gibi yetersiz kaldığı için dışarıdan takviye edilen bir hormon. Yetersiz kalırsa bebeğiniz içinizde gereksiz bir şekilde şişer, amniyon sıvınız yükselir ve bu durum kordon dolanmalarına, erken doğuma, solunum problemlerine sebep olabilir. Dediğim gibi ben insüline 4 doz ile başladım çok çok düşük bir değer bu, şimdi 10 doz yani 10 ünite kullanıyorum bu da düşük bir değer, ben de bebeğim de daha iyiyiz aradaki farkı kullandığımda anladım gebelikten sandığım çoğu şey diyabettenmiş meğer