minikmucizeemaak 12 gün gecikme cok uzun bir
Süre canım, ben de adetimin gectiği gün vermiştim 2.4 gelmişti. daha sonra ertesi gün verdim 14 geldi sonra gün aşırı artısını kontrol ettik, gec döllenme oldu ama 12 güne daha fazla yükselmesi lazmdı. Ancak O olmder ve Olur insallah muradınız hasıl olur kimsnen kucagı bos kalmaz