Mimnak Kızlar arkadasım için soruyorum adeti 3 gün geçikti normalde hiç geçikmez betası 1.20 cıktı ama adette gelmiyor , adetine bir kaç gün kala ilişkisi olmus.. 1.20 olup da yine de hamile olma sansı var mı ?
Ggizemsnl Mimnak yok canım beta adet zamanında ölçülüp düşük çıktıysa bir sonraki aya artık. Strestendir büyük ihtimal.
Sedakolcu Mimnak 2 çıkıp gebe kalanlardanım fazla ümitlendirmek istemem ama benim betam 2 idi bir kaç gün sonra tekrar gittim 60 olmustu 🙂
2prenses_masal-oyku Mimnak yoktur kuzum bende tüp bebekten sonra o rakamı gördüm ama malesef yokmuş allahtan hayırlısı dualrım seninle inşallah bi dahaki aya bebiş haberi alırsın 🙏🏻🙏🏻
Mimnak Ggizemsnl yani 0-5 arasını hamilelik yok diye biliyorum ama hiçde geçikmeyince şimdide diyoruz acaba kist bişey mi var
Ggizemsnl Mimnak koz kötü düşünme. Her şey allahtan doktorlar olmaz diyor ama Allah’ın işine karışılmaz biliyorsun.
Sedakolcu Deletedmom0036 bilmiyorum cnm inşallah artar adet günün geçtikten sonra tekrar bi kan ver istersen inşallah hamilesinizdir🙏
Sblgl Deletedmom0036 benimde reglime 6 gün varken betam 1.20 ydi şimdi 19 haftalık olduk , darısı sana olsun😊
Sedakolcu Mimnak herzaman bir umut vardır cnm Allah’a dua et bi kaç gün sonra tekrar kan ver ben suan 5 aylık hamileyim
nergisog Arkadaşımın 2.30 çıktı. Şüpheli gebelik demiş doktor. Birkaç gün sonra yine ölçeriz demiş. Sonra 1.50ye düşmüş. Kimyasal gebelik demiş. 1 hafta içinde adet olmazsan adet söktürücü vereceğim demiş. Olmadı adet dğeri de yükselmiyordu. Adet söktürücü içti. Şimdi adet oldu. Gebelik için 5 üstü olması lazım. Ve her ölçümde artması gerekiyor.
Sedakolcu 2prenses_masal-oyku sizdemi tüp bebek denediniz bende tüp bebek denedim ve kan testim 2 çıktı sonra bi daha gittim bu böyle yülseldi en son 3800 olmustu
2prenses_masal-oyku Sedakolcu denedim ama sadece bi kez oda olmadı sonraki 4. Ay hamile kaldım kendiliğinden ☺️