beautymom Bugün erkek olduğunu öğrendik 15+2 artık hareketlerini hissetmek istiyorum bi düşüğüm oldu 4 sene önce 8 haftalıktı bu ikinci gebeliğim ben ne zaman hissedicem 😥
Fatmanur_0416 beautymom benim de ilk gebeliğim düşük olmuştu bu 2.gebelik merak etme senin de az kalmıştır az daha sabret 🥰umudunu da yitirme canım benim sende 18 20 hafta arası hissedersin 😘