ElifBD betulmommy bende utanıyordum ama yıllardır tanıdığım kuaför ve yapacak bişey olmadığı için mecbur 🙃
Mhtap1 Bende 38 haftalık hamileyim haftaya doğumum var geçen hafta yaptırmıştım. Çok yavaş ve dikkatli yaptı bir sorun yaşamadım
Elfakcy Mhtap1 yaa bugün gidicem ağdaya randevu aldım mecbur gitmem lazım hiç jilete vurmadım çünkü hep ağda, bende yavaş ve kasmadan yaptırmaya çalışcam inşallah sorun olmaz bakalım hamileliğim riskli olduğu için korkuyorum sadece