hilalaselll4 nazlcn62 oha yani nasıl bir doktormuş bunu direkt şikayet etmek lazım gittiğiniz hastane devlet miydi
gurz nazlcn62 bu durumu eğer gebeliğimi öğrenirsen hemen cimere yaz ağır bi ilaç da kullanabilirdin negatif dediği için acildeki kadın doktorun adını da öğren yanına kalmasın direkt negatif demek oluyor mu ortada bir sonuçta yok
Seraymesut nazlcn62 kadın doğuma git o da kana alsın eğer orada pozitif çıkarsa zaten kadının ismi mesela çıkıyor şey de çıkıyor ee buradan bakınca hani orada hangi doktor bakıyor çıkıyor hemen şikayet et hemen şikayet et
cigdem_mehmet nazlcn62 hastahane laboratuvar arayın oraya sorun beta bazen e nabıza düşmüyor ben arayıp öğrenmiştim 2 ay öncesi
Sensedim nazlcn62 beta sonucu geç düsébiliyor sisteme bendede olmustu daha önce diğer sonuçlar gözüküyordu o yoktu
hou @nazlcn62 naptın sabah test yaptın mı nasıl çıktı. Bakmadıkları şeye nasıl negatif diyor ya bence de o senin geçen ay sonucuna baktı o zaman öyle konuştu mal🤣🙄
nazlcn62 hou yaptım test tekrardan pozitif cıktı ve bu sefer iki damla damlattım teste ve sanıyede ikinci cizgi çıktı
nazlcn62 busrax_ evet canım takip ettim tam pik den önceki gün pik günü ve sonraki gün değerlendirdim