nazlcn62 şu teste nasıl negatif der anlamadım. Bazen değer düşükse negatif diyip geçiştiriyorlar sen bekle biraz daha. Bende de beta 215di ilk öğrendiğimde aile hekimi yükselene kadar bekledi gebe olduğumu sisteme girmediler bu düşük değer gebelikten sayılmıyomuş yükselmesini bekliyolar sisteme girmek için. Yarın sabah test yap tekrar 2 gün sonra kan ver yine