Sensedim nazlcn62 awoxda görünce kesin vardır dedim çok şaşırdım hiç böyle yalancı pozitif çıkardığını görmemiştim
hou nazlcn62 aaa çok şaşırdım awox hiç yalancı pozitif vermez diye biliyordum 🙄 kaç çıktı değeriniz inşallah pozitife döner daha 5 gün var
smyyy95 nazlcn62 üzülme ya bende 5 gün önce verdim negatif çıktı ama sonradan yükselen bir sürü kadın var inşallah bizimde öyledir
nazlcn62 Sensedim bilmiyorum acıl doktoru negatif dedi betayı sormakta aklıma gelmedi şimdi e nabıza düşmesini bekliyorum çıkınca atarım ss
nazlcn62 hou bilmiyorum acıl doktoru negatif dedi betayı sormakta aklıma gelmedi şimdi e nabıza düşmesini bekliyorum çıkınca atarım ss bende çok heyecanla gittim negatifi duyunca çok şaşırdım
Sensedim nazlcn62 sonuç düşük olunca bazi doktorlar negatif diyorlar 100 den düşük diye negatif diyen doktor olduğunu duymuştum burda
hou nazlcn62 bu doktor değer az diye negatif demiş olabilir mi acaba 🙄 hastane yakınsa değer kaç diye sor istersen
hou nazlcn62 yani ben bu ay 4 tane awox yaptım hiç kuruma bile çıkarmamıştı burda belirgin çizgi var şaşkınım bu marka da bozduysa🙄