meltemgul canım ben 27 haftalık hamileyim 4. Aydan beridir kremlenmeye başladım karışık kullanıyorum açıkçası duştan çıkınca lierac sürüyorum bebek gibi yapıyor yumuşacık duştan çıkınca çünkü ıslak tende emilimi ve kayganlığı artıyor az ürünle tüm karnına yedirmis oluyorsun ertesi gün mesela Hindistan cevisi yağı aldım birde tatlı badem yağı ikisini karıştırdım cozdurdum yağları öyle kullanman gerekiyor çünkü alerji yapmaması için oda aşırı güzel bebek gibi yapıyor tenini ertesi günde dalanin zeytinyağli kremi var doğal olan onu sürüyorum