Fatmaa123 ben çok memnunum doktorumu gerçekten çok seviyorum özel hastasıyım SGK yok muayene ücreti 150 lira veriyorum Canım . Çok ilgili tatlı bir doktor tecrübesine ve bilgisine de oldukça güveniyorum . Bihter hanıma giden hastaların hepsine tek tek sorsan Emin’im memnun olmayan yoktur 😄