Ertugrulunannesii muayenesi 125 tl aynurhanımın.bence ilgisi ve bilgilendirmesi çok güzel, 14 haftamda kanamam oldu, bir gün yattım, akşam 8 gibi gelip tekrar kontrol etti, bir önceki dşükten dolayı ufacık bişey olsa çıkdım gittim, hiç terslemedi aksine hep moral verdi , motive etti.kendinin de ikizleri var , daha 1, 5 yaşındalar tedavi ile olmuş .20. Haftasına kadar kanaması olmuş.insanın kendi başından geçmesi hastasını kendinin yerine koyup empati yaparak davranışını seviyorum. Tabi ki herkes memnun olacak diye bişey yok