eed21 sakın öyle evrene negatif enerji yollama canım. Ben hep diyodumki ben 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum ama sütüm olmaz sanırım çok normal dogum istiyorum ama bişey olur sezeryan olurum ve tiktokta izlemiştim bı bebek 28 haftalık doğmuş ağlamıştım bende 27 hastalığım erken doğarsa kıyafetleri yikanik utulenik değil ne giydircem diye. Sona gorumcemle hemen yikanik utuledik yani 28-29 haftada hazırdı herdeyim. Kontrole gittim 32+4 de sezeryanla doğum yaptım ve bebeğim 1620 kilo doğdu küçük olduğu için çenesi güçlü değildi memeyi tutamadı ve sadece 39 gün sütü sagdim öyle icirdim sonada korona aşısı oldum sütüm kesilmişti. O yüzden negatif enerji yayma kendinide strese sokma