eed21 Kızlar öncelikle erken doğum ile bebeğini kaybeden anneler okuyorsa Rabb’im size bir daha o acıyı yaşatmasın yüreğinize ferahlık versin. Benim sorunum şu ben 23+6 haftalığım her gün resmen gün sayıyorum sürekli erken doğum olacak bebeğe bir şey olacak korkusu aklıma geliyor. Gün sayıyorum resmen mesela 24 olsaydı diyordum şu an 28 olsaydı diyorum ve hep stres içindeyim. Psikolojim çok etkileniyor. Sizde de oluyor mu? Ben mi çok anormalim. Yolunda olmayan bir şry de yok.
QueenJ eed21 bu bana 30dan sonra yüklendi ya. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik sağ salim doğursaydım diye tedirginlik başladı, öyle öyle 35 olmak üzereyim. Bence bu birçoğumuzda var, annelik delilik gerçekten 😅🌸
sevacano eed21 Ben de maalesef ayni durumdayım canım bir çözümü bulamadım annelik içgüdüsü heralde hep dua ediyorum Sağlıkla ne zamanında gelsin diye 🙏🏻
mavi123_ eed21 bence normaldir herkeste olan bir stres kaygı kimisinde bi doz fazla kimisinde az. Bende şuan 33+4deyim sürekli 36. Haftaya bi varaydım diyorum sancılar geldikçe benide erken doğum korkusu sarıyor
beriii47_ eed21 öyle düşünme 38dede bebeğini kaybeden var 26 27 dede kucağına alan var benim kızım 31 haftalık doğdu çok şükür bişey olmadı 10 haftalık ta kalbi durdu bebeğimin kendini üzme inşallah geçer bu günler
eni67 Bende aynı haftalar dayım bende öyleyim yada bişey olucak korkusu oluyor hareket etmiyor mesela hemen korkuya düşüyorum bence genel olarak herkeste vardır Rabbim melekleri mizi korusun sağ salim bizlere bağışlasın
eed21 eni67 Amin inşaAllah. Gerçekten zor ve kaygılı bir süreç. Burada zor durum yaşayan anneleri okudukça içim acıyor bir yandan kendim içinde olan korkum tetikleniyor. Rabb’im kimseye yaşatmasın
QueenJ Fadime97 muhtemelen ya ikinci trimesterda laylaylomdum sona yaklaştıkça telaşa kapılıyor insan 😂
eed21 sevacano bende bulamadım valla çözüm. Amin sağlıkla gelsinler büyüyüp zamanında gelsinler inşaAllah 🥰
Baklavaseverim eed21 Riskli gebelik mi ben içini rahatlatmak isterim 24. Haftam da doktorum akşam doğum yaparım diye düşünmüş hep 26 yı görelim 28 i 30 u derken ben 36 da o kadar şeye rağmen zorunlu sezeryan oldum düşün rahat ol o yüzden
eed21 Baklavaseverim riskli değil aslında ama elimde değil. Çok çok geçmiş olsun bu arada ve gözün aydın sağlıkla büyüsün bebişin ❤️
Baklavaseverim eed21 Korkma nasip ne ise o oluyor zaten sen içini ferah tut stres yapma stres yaparsan bebişte etkilenir ❤️