betulco Sushico’dan zaten birşey olmaz. Msg kullanmıyorlar. Paketli olandan çekiniliyor. Gebelik şekeri açısından çok fazla tüketim önerilmiyor sadece. Ama yersenizde birşey olacak diye bir konu söz kpnusu değil.
Sushicodan rahatlıkla yiyebilirsiniz. Ben oradan dana etli alıyorum. Acı çin sosuyla çok güzel gidiyor. Afiyet olsun şimdiden 😋