Zuhresule Hahaazal iyilesmeyen bi illet maalesef :/ ama astımla yasamayı öğreniyorsun yapacak bisey yok 😀
aliyea Zuhresule duygunisa sabırszılıpını heyecanını çok iyi anlıyorum karnımda ağrı var diye acile şuan gidip kan verebilirsin 2 saate çıkar sonuç ama gebelik riski var de ona göre kan alsınlar.
YagmurDaskn Hahaazal Bak sen de demişsin ikinci gebeliğin. İlkinde bişey olmamışsa ikinci de de Allah’ın izniyle bir şey olmaz
Hahaazal Zuhresule kızımdada var doktor annede babada var mı demişti bizde yok dedik varmışta haberimiz yokmuş
Zuhresule Hahaazal biseycik olmaz 30 yaşıma kadar sıkıntısız geldim çok şükür :) öyle hayati kötü etkileyecek bisey değil merak etme. Bizde de genetik